صفر: سلام!

سارا عزیزی · 13:41 1400/04/14

"با یاد یگانه یار"

 

سلام به دوستان عزیز. امیدوارم حالتون خوب باشه.

من سارا هستم.سارا عزیزی! مدیر این وبلاگ .

لازم دونستم قبل از شروع فعالیت توضیحاتی رو راجع به خودم و وبلاگم بهتون ارائه بدم .

من یک نویسنده و شاعر حرفه ای نیستم اما سعی می کنم در این مسیر درست گام بردارم ! و امیدوارم شما هم به من در این راستا کمک کنید:)

بزرگترین لذت های زندگی من در خواندن و نوشتن و فیلم دیدن و شنیدن موسیقی و کارهایی از این قبیل خلاصه می شه!

و همونطور که در بیوگرافی وبلاگ نوشتم این کارها به منزله ی بال های پروازی هستن که باعث می شن پرواز کنم...از زمین فاصله بگیرم و حس نابی رو تجربه کنم!

 و می دونم که خیلی از شما  هم کاملا قدرت درک این حرف من رو دارید چرا که خودتون هم بارها تجربه ش کردید:)

خلاصه که این مجله تاسیس شد تا علاوه بر انتشار قلم خودم و بهره گرفتن از نظرات بسیار بسیار ارزشمند شما 

شما رو هم در تجربیات این چنینی خودم سهیم کنم تا با همدیگه کیف کنیم:)

 

دوستتون دارم و امیدوارم رفقای خوبی برای هم باشیم:)

 

 

آدرس چنل تلگرام:saramag_t@

پ.ن: روز قلم هم مبارک!